googleb1fd7cd7ef71feda.html

Σάββατο 16 Ιουνίου 2018

Η εγκληματική οργάνωση της ΕΛΑΣ ξαναχτύπησε. Διαβάστε για τις αθλιότητες της τροχαίας


Καλησπέρα σε όλους τους φίλους ύστερα από μια μου δημοσίευση στις 7.6.2018 που αφορούσε τους αξιοτιμους κύριους τις τροχαίας Ρόδου για την κατάσταση που επικρατούσε στο νησί με τους φωτεινούς σηματοδότες κάποιοι αστυφιλακες που είχανε υπηρεσία εκηνη την μέρα θίχτηκε προφανος η αξιοπρέπεια τους με αποτέλεσμα να βρούμε τα στοιχεία μου μέσο φειςμπουκ και να ερθουνε σήμερα το απόγευμα στο σπίτι μου και ισχυρίστηκαν ότι μου κάνανε σήμα σε μπλόκο τους εκείνη την μέρα και δεν σταμάτησα ποιος εγώ που είμαι νομιμοτατος και πως να σταματησο ρε π@ π@ ρι αφού δεν ειμουνα εκεί;;; και ειμουνα στην παλιά πόλη και έκανα διανομή ποτα κύριε αστυφιλακα 266289 ελληνική αστυνομία γκάνγκστερ γαμαμε και δερνουμε και κάνουμε ότι ηουσταρουμε;;; γιατί έτσι μας καυλωσε και θα σου δώσουμε να καταλάβεις κύριε Michael Kyris που μας εκραξες.... έχετε να πείτε κάτι;; ΥΓ οχι μόνο με γράψανε 350€ μου πήρανε και το δίπλωμα οδήγησης
 — εξοργισμένος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: