googleb1fd7cd7ef71feda.html

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Γενόσημα, μια μαρτυρία κόντρα στη παραπληροφόρηση...

Πολύ κουβέντα για τα φάρμακα και το αν θα ακριβύνουν ή θα πέσουν οι τιμές. Εγώ θέλω να καταθέσω μία προσωπική εμπειρία. Εδώ και πολλά χρόνια πρέπει να χρησιμοποιώ ένα συγκεκριμένο φάρμακο προκειμένου να μπορώ να αναπνέω σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που η μύτη μου κλείνει εντελώς, λόγω του ότι δεν έχω διάφραγμα. Το φάρμακο λέγεται OLFOSONIDE και είναι από τα πρωτότυπα. Για χρόνια διακατεχόμουν από άγχος για το αν θα καταφέρω να το βρω και πολλές φορές όταν τελείωνε πήγαινα σε όλο το λεκανοπέδιο Αττικής. Πρέπει να έχω πάρει χιλιάδες φορές την απάντηση ότι είναι σε έλλειψη. Πλην όμως δεν υπήρχε φάρμακο να μπορεί να το αντικαταστήσει και κάτι τόσο απλό, χρειαζόταν πολλές φορές να μου το στείλουν συγγενείς από το εξωτερικό. Το μπουκαλάκι των 200 ml κόστιζε μεταξύ 22-25 € στην Ελλάδα. Πριν από μερικές ημέρες ξεκίνησε για να το αναζητήσει το έτερο ήμισυ. Μπήκε στο πρώτο φαρμακείο που βρήκε και ήταν κοντά στο σπίτι μου. Το ζήτησε και η απάντηση ήταν ότι είναι σε έλλειψη. Πήγε να ευχαριστήσει και να φύγει αλλά τον πρόλαβε η φαρμακοποιός, λέγοντας του ότι έχει τουλάχιστον 5 γενόσημα. Ρώτησε αν είναι ίδια ακριβώς η σύνθεση και του απάντησε θετικά. Τον ρώτησε ποιο προτιμάει και της απάντησε ότι θα ήθελε κάποιο που να κατασκευάζεται στην Ελλάδα. Του έδωσε το AURID και του ζήτησε 4,37 €. Έμεινε και την κοιτούσε με ανοιχτό το στόμα. Το ίδιο έπαθα και εγώ όταν μου το είπε γυρνώντας στο σπίτι. Δοκίμασα με επιφύλαξη το καινούργιο φάρμακο, αλλά ήταν εξίσου καλό και χάρηκα πολύ που το γενόσημο ήταν προσιτό στον κόσμο. Δύο τρεις μέρες μετά, από δική του πρωτοβουλία βρήκε και το αρχικό φάρμακο και μάλιστα στη τιμή των 11,53 € Βλέπετε η εταιρία γνωρίζοντας ότι κυκλοφόρησαν και γενόσημα στην αγορά μείωσε τη τιμή του πρωτοτύπου κατά 50%. Προς γνώση και συμμόρφωση και από προσωπική εμπειρία για να μη λέτε ότι κάνω απλά προπαγάνδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: