googleb1fd7cd7ef71feda.html

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2018

Στόχος να στραβώνουμε τη νέα γενιά και όχι να την ξεστραβώνουμε...

Ελένη Παπαδοπούλου
Σχετική εικόνα
Τον Μάριο Χάκκα δεν τον γνώριζα η αστοιχείωτη. Έμαθα ότι επρόκειτο περί πολύ σημαντικού συγγραφέως όταν διάβασα μία συνέντευξη της μαντάμ Παυλίνας Νάσιουτζικ, μητέρας του απαλλοτροιωτή τραπεζών Ρωμανού. Η μανδάμ λοιπόν έλεγε "Μία φορά, για παράδειγμα, που έγραφε ο γιος μου διαγώνισμα στην ιστορία, μου λέει «έλα μαμά να διαβάσουμε ιστορία» και του απαντάω «χέσε την ιστορία, θα διαβάσουμε Μάριο Χάκκα». Μου λέει «μαμά, είσαι τρελή;». Εγώ ήξερα ότι την ιστορία θα την ξεχάσει, το κείμενο του Χάκκα όμως δεν θα το ξεχάσει ποτέ. Ο Χάκκας θα του μείνει».
Αναρωτήθηκα λοιπόν κι εγώ ποιός είναι αυτός ο συγγραφέας για τον οποίο αξίζει να χ@@@@την ιστορία και τα κείμενα του θα μας μείνουν αξέχαστα και τον έψαξα. Και έπεσα πάνω στο πόνημα "Ο Μπιντές". Εξαιρετικό βιβλίο. Αμα δεν έχετε προσάναμμα για το τζάκι σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Εγραψε και άλλα ωραία βιβλία, όπως το Κοινόβιο. Κι αυτό θα κάνει τις κρύες νύχτες του χειμώνα πιο ζεστές.
Επειδή ο Μάριος Χάκκας είναι πάρα πολύ σημαντικός συγγραφέας φυσικά και τον συμπεριελάβαμε στα σχολικά μας βιβλία, διότι καθήκον μας πλέον είναι να στραβώνουμε τη νέα γενιά και όχι να την ξεστραβώνουμε. Τον δε Μπιντέ τον προτείνει το Υπουργείο Παιδείας στους εκπαιδευτικούς προκειμένου να εμπλουτίσουν το μάθημα τους με επιπλέον ανοησία σε διαδραστικό υλικό.
Γιατί έγινε γνωστός ο Χάκκας και ο κάθε Χάκκας; Μα γιατί άλλο; Ήταν αριστερός. Και όπως κάθε αριστερός έγινε από τίποτα κάτι. Εχω διαβάσει κι εγώ πολύ σκουπίδι και δευτεράντζα σε αναγνώσματα. Αλλά συνήθως η δευτεράντζα παραμένει δευτεράντζα. Μόνο σε αυτή την χώρα τους κάνουμε φίρμες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: