googleb1fd7cd7ef71feda.html

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021

Με τα εμβόλια πήραμε τις ζωές μας πίσω

 

Βγαίνουνε οι εξυπνάκηδες όλο και περισσότεροι τώρα τελευταία και μας ειρωνεύονται ότι λέει τους λέγαμε ότι "με τα εμβόλια θα πάρουμε τις ζωές μας πίσω "
Μισό λεπτό ρε παιδιά.
Εγώ από τότε που έκανα το εμβόλιο και άρχισαν να εμβολιάζονται και οι περισσότεροι Έλληνες και τα ταξίδια μου τα πήγα, εσωτερικό και εξωτερικό και τα εστιατόρια μου και τα ποτά μου τα ήπια. Και τα σινεμαδάκια μου τα πάω και μασουλάω σε όλη την παράσταση ποπ κορν και πατατάκια.
Και όλα τα παιδιά βλέπω στο ιατρείο πολλά εκ των οποίων είναι άρρωστα και αρκετά με κοροναϊό.
Δηλαδή τι άλλο θα έκανα παραπάνω;
Και φυσικά πήραμε τις ζωές μας πίσω.
Και έχω κάνει σε ένα χρόνο 5 μπόλια και γουστάρω. 3 κορονοϊού, 1 πνευμονιοκοκκο και 1 γρίπης.
Και θα κάνω άλλα τόσα μπόλια και ταυτόχρονα θα ζω τη ζωή μου.
Δηλαδή τα παιδιά μας που μέχρι τα 5 έτη έχουν κάνει σχεδόν 20 μπόλια τι πάθανε;. Τους στερησαμε την παιδική τους ηλικία;
Θα σας πω εγώ τι πάθανε.
Για πρώτη φορά στην ανθρώπινη ιστορία δεν έχουν πεθάνει τα μισά μέχρι τα 5 έτη από παιδικές ασθένειες. Καταλάβατε λοιπόν τι σημαίνει παίρνω τη ζωή μου πίσω;

Δεν υπάρχουν σχόλια: