googleb1fd7cd7ef71feda.html

Τρίτη 10 Μαΐου 2022

Enfield 8000: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυκλοφορεί ξανά στη Σύρο -Χάρη στην «τρέλα» ενός Βρετανού

 



«Ζω στη Σύρο τα τελευταία πέντε χρόνια. Η σύντροφος μου είναι Ελληνίδα και ζούμε μαζί τα τελευταία 25 χρόνια. Μόλις βγήκαμε στη σύνταξη και μεγάλωσε η κόρη μου εγκατασταθήκαμε εδώ. Αποφάσισα να αποκτήσω ένα Enfield 8000 όταν έμαθα την συναρπαστική ιστορία του, το είδα στο μουσείο της Σύρου, και μετά μέσα από ένα ντοκιμαντέρ. Το “Ανάμεσα σε δύο νησιά”. Μία πολύ συναισθηματική ιστορία. Εντόπισα ένα από αυτά στην πατρίδα μου και άρχισα να το επισκευάζω. Το αρχικό του χρώμα ήταν μπλε. Προσπάθησα να βρω όλα τα γνήσια ανταλλακτικά και να το φέρω στην αρχική του μορφή. Μηχανικά ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, αλλά χρειαζόταν δουλεία. Ήταν κάτι που με ενθουσίασε. Βέβαια υπήρχαν πολλά προβλήματα και δυσκολίες, ακόμα και οικονομικές, μέχρι να φτάσει στην Σύρο και να “βγάλει” Ελληνικές πινακίδες. Όμως ήθελα να πραγματοποιήσω το όνειρό μου. Είπα: «Αυτό το αυτοκίνητο δεν ανήκει στην Μεγάλη Βρετανία, ανήκει εδώ στη Σύρο». Πολλοί μιλούσαν για αυτό εδώ στο νησί. Ήμουν ενθουσιασμένος για το όλο εγχείρημα. Ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην Σύρο θα επέστρεφε στο νησί.

Διαβάστε περισσότερα: https://www.iefimerida.gr/stories/enfield-8000-protoporiako-elliniko-ilektriko-aytokinito-poy-kykloforise-sti-syro-adoxo 

Δεν υπάρχουν σχόλια: