- Αντιγράφω από την πρόσκληση για συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 02 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013, ΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ & ΩΡΑ 19:00,...... "Έγκριση μελέτης και λήψη απόφασης για τον τρόπο εκτέλεσης του έργου: «Διαπλάτυνση Ακτής Κουντουριώτη» (Α.Μ. 1/2013)."....Επιτέλους έστω και καθυστερημένα το έργο της διπλοδρόμησης της παραλιακής οδού έρχεται για ψήφιση και υλοποίηση. Τέλος στο κόψιμο της πόλης στα δύο, τέλος στον στραγγαλισμό της κυκλοφορίας, τέλος στο σύμβολο της αυθαιρεσίας, της επίδειξης πυγμής και του ετσιθελισμού. Πρόκειται για μια κίνηση απλής λογικής και υψηλού πολιτικού συμβολισμού που στέλνει μηνύματα προς κάθε κατεύθυνση.Θυμίζω την δική μου εισήγηση στο Συμβούλιο Δημοτικής Κοινότητας Κω για το ίδιο θέμα:Εισήγηση για τη “Διπλοδρόμηση παραλιακής οδού Λιμένος Κω”Η μονοδρόμηση της παραλιακής οδού λιμένος Κω υπήρξε μια σημαντική αλλαγή στις κυκλοφοριακές συνθήκες της πόλης μας. Έχουν περάσει περισσότερα από 2 χρόνια, οπότε έχουμε τη δυνατότητα να τη κρίνουμε, να βγάλουμε συμπεράσματα και να πάρουμε αποφάσεις. Άλλωστε η ανατροφοδότηση είναι υποχρέωση και εργαλείο βελτίωσης κάθε οργανισμού.Στα πλαίσια αυτά ζήτησα να μπει για συζήτηση και θέτω υπόψη σας τα εξής:
- Αποτέλεσμα της μονοδρόμησης ήταν η διοχέτευση όλης της κίνησης από τη Μεγάλου Αλεξάνδρου προς την Ελευθερίου Βενιζέλου, δηλαδή μέσα στη καρδιά της πόλης. Παγκόσμια πρωτοτυπία καθώς η επικρατούσα προσέγγιση είναι η απομάκρυνση και η απονθάρρυνση της κίνησης αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης. Εμείς κάναμε το απολύτως αντίθετο.
- Καλές οι μονοδρομήσεις, θετικές οι πεζοδρομήσεις και κανείς δεν λέει όχι σε προσπάθειες περιορισμού της άσκοπης χρήσης αυτοκινήτου. Οικολογικό αποτύπωμα της μονοδρόμησης ήταν η κατακόρυφη αύξηση των εκπομπών καυσαερίων στο κέντρο της πόλης. Ενδεικτικά αναφέρω ότι κάθε αυτοκίνητο ερχόμενο από τη δυτική περιοχή της πόλης, κατευθυνόμενο στην επιβατική αποβάθρα θα διανύσει περίπου 1 χλμ επιπλέον μέσα στο κέντρο της πόλης. Ανάλογη η επιβάρυνση αν πρόκειται να κατευθυνθεί προς το κόμβο της Μαρίνας. Κάνοντας μια συντηρητική εκτίμηση της ετήσιας κυκλοφορίας αυτοκινήτων στο κέντρο τη πόλης, προχώρησα σε υπολογισμό των επιπλέον χιλιομέτρων και σε υπολογισμό των επιπλέον εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Δυστυχώς με τη μονοδρόμηση έχουμε οδηγηθεί σε άσκοπη εκπομπή μερικών δεκάδων τόνων αερίων του θερμοκηπίου ετησίως.
- Επίσης θα πρέπει να λάβουμε υπόψη την επιβάρυνση των κατοίκων της Ελ. Βενιζέλου από την υποχρεωτική διέλευση αυτών των οχημάτων. Οι κάτοικοι του κέντρου δεν είναι πολίτες Β' κατηγορίας. Είναι επιλογή τους η διαμονή στο κέντρο της πόλης. Αν θέλουμε ένα ζωντανό κέντρο είναι άδικο να τους επιβαρύνουμε με πρόσθετη κυκλοφορία και αδυναμία στάθμευσης, κάτι που μεσοπρόθεσμα θα τους απομακρύνει από το κέντρο.
- Το λιμάνι μας είναι ένα λιμάνι με σημαντική κίνηση που όμως έχει μια και μοναδική πρόσβαση. Η οποία μάλιστα αποκλείεται κάθε φορά που κάποιος οργανώνει μια κατάθεση στο Ηρώο. Χρειαζόμαστε άμεσα μαι δεύτερη πρόσβαση που θα εξασφαλιστεί με τη κατάργηση της μονοδρόμησης.
Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013
Επιτέλους, “Διπλοδρόμηση παραλιακής οδού Λιμένος Κω”.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου