googleb1fd7cd7ef71feda.html

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Ο καταστροφολόγος ΓΑΠ και η πραγματικότητα για την COSCO με στοιχεία

Απολαύστε τον ΓΑΠ να καταγγέλει την παραχώρηση στη COSCO κα να προβλέπει μαύρες μέρες για τον Πειραιά.

Διαβάστε τώρα και τα αποτελέσματα της ιδιωτικοποίησης του λιαμανιού και βγάλτε συμπεράσματα.

Υψηλότερη των εκτιμήσεων ήταν τελικά η αύξηση της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά το 2013, καθώς η θυγατρική της Cosco που έχει τη διαχείριση των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ διακίνησε 2,520 εκατομμύρια κοντέινερ (teu) έναντι εκτίμησης για 2,4 εκατ.

Εάν σε αυτό τον αριθμό προστεθούν και τα 644 χιλιάδες του προβλήτα Ι που διαχειρίζεται ο ΟΛΠ ο Πειραιάς έφτασε στα επίπεδα των 3,163 εκατ. teu και καθίσταται έτσι το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου πραγματοποιώντας αλματώδη ανάπτυξη μέσα σε τρία μόλις χρόνια και υπερδιπλασίασε από το 2011 τα μεγέθη του.
...................................Εφόσον υλοποιηθεί η νέα επένδυση της Cosco στη δυτική πλευρά του προβλήτα ΙΙΙ, η δυναμικότητα ολόκληρου του λιμανιού θα αυξηθεί στα 6,2 εκατ. teu από 4,2 εκατομμύρια τώρα και οι ειδικοί εκτιμούν πως έως το 2016 ο Πειραιάς μπορεί να έχει καταστεί το μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι της Μεσογείου. Τα μεγέθη στη Μεσόγειο (στοιχεία 2012) έδειχναν τον Πειραιά 4ο, πρώτο το λιμάνι της Βαλένθια στην Ισπανία με 4,46 εκατ. teu, δεύτερο της Αλγκεσίρας επίσης στην Ισπανία με 4,1 εκατ. teu και τρίτο το Αμπαρλί της Τουρκίας με 3,09 εκατ. teu. Την ίδια ώρα τα τρία μεγαλύτερα λιμάνια της βόρειας Ευρώπης, το Ρότερνταμ, το Αμβούργο και η Αμβέρσα (8,63 εκατ. teu) βλέπουν την διακίνηση στους προβλήτες τους να μειώνεται.
Διαβάστε περισσότερα:
http://www.kathimerini.gr/751193/article/oikonomia/epixeirhseis/o-peiraias-anakhryx8hke-to-taxytera-anaptyssomeno-limani-toy-planhth-to-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: