googleb1fd7cd7ef71feda.html

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

Σοκάρει η μαρτυρία της 30χρονης Ελληνίδας που ξυλοκόπησαν οι πρόσφυγες στην Ηλεία: «Άντρες και γυναίκες προσπαθούσαν να με λιντσάρουν»


Τον τρόμο στην πραγματική του έννοια βίωσε η 30χρονη Άρτεμις, όταν έβλεπε πρόσφυγες στο προσφυγικό κέντρο στη Μυρσίνη Ηλείας να της ορμούν και να την ξυλοκοπούν ανελέητα.
Το προσφυγικό κέντρο στην Ηλεία μοιάζει με ωρολογιακή βόμβα έτοιμη να εκραγεί, μετά τον πνιγμό 2χρονου παιδιού την Κυριακή το βράδυ, όταν έπεσε στην πισίνα του κέντρου φιλοξενίας και ενώ την φύλαξη και την επιμέλειά του, φυσικά την είχαν οι γονείς του..
Χαρακτηριστικό είναι ότι επιτέθηκαν και στους αστυνομικούς που είχαν σπεύσει στην είσοδο του κέντρου φιλοξενίας, οι οποίοι απομακρύνθηκαν κατόπιν διαταγών που έλαβαν.
Η κοπέλα που δέχθηκε την επίθεση των μεταναστών μίλησε για το συμβάν δηλώνοντας σοκαρισμένη αλλά και απογοητευμένη. «Είμαι πολύ σοκαρισμένη, προσπαθώ να το ξεπεράσω.
Κλείνω τα μάτια μου και βλέπω το νεκρό μωράκι και τους άλλους γύρω μου να με κυνηγούν. Δεν μπορούσα να αντιδράσω. Ζητούσαν να πάρουν το αμάξι μου, για να μεταφέρουν το μωρό που ήταν ήδη νεκρό στο νοσοκομείο και εγώ δεν καταλάβαινα τι μου ζητούσαν.
Δεν καταλάβαινα και αυτοί άρχισαν να με χτυπούν με μπουνιές και κλωτσιές. Μπουνιές και τραβήγματα. Είχα βάλει τα χέρια μου στο πρόσωπο για να μην με χτυπήσουν. Πόναγα ολόκληρη».
Διαβάστε περισσότερα:
http://www.pronews.gr/portal/20161025/defencenet/esoteriki-asfaleia/65/sokarei-i-martyria-30hronis-ellinidas-gia-ti-ton-prosfygon

Δεν υπάρχουν σχόλια: