googleb1fd7cd7ef71feda.html

Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

Τέλος πάντων από - φασιστε : Να ασχολούμαστε με τις οικογένειες των άλλων;

Κώστας Βουρλιάς
20 χρόνια καθηγητής είμαι, πολλές φορές έχω δει μαθητές να προσπαθούν να αντιγράψουν στις εξετάσεις. Στην αρχή βήχω, τη δεύτερη φορά πηγαίνω από πάνω τους, αν έχω κέφια τους τραγουδώ το "are you watching me watching you", και τέλος πάντων αν δεν αλλάζουν μυαλά, τους αλλάζω θέση.
Ποτέ δεν έχω μηδενισει γραπτό, κυρίως για παιδαγωγικους λόγους, αφού αυτό που έρχεται ως συνέπεια είναι ασυμετρα βαρύτερο από την ίδια την πράξη και επιφέρει την αμετακλητη ρήξη των σχέσεων μου με τον "δραστη".
Αυτά τα γράφω γιατί πολλοί από εσάς είστε συνάδελφοι ή γονείς μαθητών.
Παρακολουθώ την υπόθεση με τον γιο του πρώην Π/θ Σαμαρά να επανέρχεται, αν και η δικαιοσύνη έχει αποφανθει. Κάποιοι παίζουν παιχνίδια εις βάρος μιας νεκρής καθηγήτριας και ενός νέου ανθρώπου.
Βρε παπαδημουλη, βρε κωστακη βαξεβάνη, σταματήστε βρε ρακοσυλεκτες της πολιτικής να ψάχνετε στα σκουπίδια και ασχοληθείτε με τίποτα σημαντικό.
Και τέλος πάντων από - φασιστε :
Να ασχολούμαστε με τις οικογένειες των άλλων;

Με το αν π.χ. το παιδί ενός πολιτικού έχει φίλο έναν τρομοκράτη; αν έχει καταδικαστει για ληστεία; για επεισόδια με την αστυνομία; για ναρκωτικά;
Να ασχοληθούμε με τις γυναίκες πολιτικών; π.χ. πώς μπορεί κάποια σύζυγος να φάει τη θέση σε ένα ΑΕΙ από έναν νεαρό ερευνητή;
Να ασχοληθούμε με πατεραδες; με αδέλφια; με θείους, με ξαδελφια;
Να ασχοληθούμε με το πώς κάποιοι από εσάς πέρασαν σε σχολές; πήραν μεταγραφές, πήραν πτυχία, έκαναν διδακτορικα, έγιναν καθηγητές;
Τι λέτε;
Εγώ πάντως λέω να μην ασχοληθούμε με τίποτα από αυτά...
Αυτά τα θέματα άλλωστε είναι εύκολα...
Προτιμώ να δούμε το μέλλον του τόπου και πώς οι Παπαδημουληδες και οι βαξεβάνηδες θα είναι έξω από αυτό. Για πάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια: