googleb1fd7cd7ef71feda.html

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

F1 Australia Alonso-Gutierrez Crash/Tο ατυχημα των Αλονσο-Γκουτιερεζ

Απτή απόδειξη της παθητικής ασφάλειας που προσφέρουν τα μονοθέσια της  Φόρμουλα 1, αποτελεί το πρόσφατο ατύχημα του Φερνάντο Αλόνσο. Δείτε το βίντεο και διαβάστε τις δηλώσεις Αλόνσο.

Αποτέλεσμα εικόνας για ατύχημα του Φερνάντο Αλόνσο
Ο έμπειρος πιλότος της Φόρμουλα 1, Φερνάντο Αλόνσο,καθώς ετοιμαζόταν να προσπεράσει ένα άλλο μονοθέσιο, έχασε τον έλεγχο. Η φόρμουλα του από την ταχύτητα στην κυριολεξία απογειώθηκε στις μπάρες αλλά ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανένας. Στον 17ο γύρο ο Ισπανός πιλότος επιχείρησε να προσπεράσει τον Μεξικάνο Γκουντιέρες. Το μονοθέσιο του άγγιξε τη ρόδα του Μεξικάνου και έχασε την πρόσφυση του με το έδαφος.Το αυτοκίνητο του Ισπανού ξέφυγε από την πορεία του χτύπησε με ιλιγγιώδη ταχύτητα της προστατευτικές μπάρες και στη συνέχεια σαν αεροπλάνο διέγραψε μια πορεία 150 μέτρων στον αέρα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι κανένας από τους οδηγούς δεν έπαθε το παραμικρό, βγήκαν αλώβητοι από τα αυτοκίνητα τους, χαιρέτησαν το πλήθος και πήγαν στα πιτς. Ο Aλονσο λίγη ώρα αργότερα δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εμπρός σας και σας μιλώ... Θέλω να ευχαριστήσω την FIA για την εξαιρετική δουλειά που έχει κάνει στις προδιαγραφές ασφαλείας. Είμαι το ζωντανό παράδειγμα πως αυτές οι προδιαγραφές... λειτουργούν! Ήταν ένα καθαρά αγωνιστικό συμβάν. Περίμενα μέχρι την τελευταία στιγμή για να κάνω την κίνησή μου αλλά δεν περίμενα πως (ο Γκουτιέρεζ) θα φρενάριζε τόσο νωρίς. Αλλά ήμουν τυχερός...»
Τα στοιχεία που βγήκαν από τις τηλεμετρίες έδειξαν ότι η Haas του Gutierrez είχε ταχύτητα 307 χλμ/ώρα την στιγμή της επαφής  με τον Alonso να είναι 3 χλμ/ώρα πιο γρήγορος. Ο Gutierrez φάνηκε ότι κρατούσε την γραμμή του και έκανε πολύ ελαφρά το τιμόνι αριστερά. Πιθανώς να μην περίμενε να προσπαθήσει να τον περάσει ο Alonso από εκεί. Σημαντικό στοιχείο είναι το ότι στο σημείο του φρεναρίσματος , που παρεμπίπτοντος ήταν το ίδιο και στον προηγούμενο γύρο, το μονοθέσιο της Haas μπήκε σε κατάσταση «αποθήκευσης ενέργειας» στο τέλος της ευθείας με αποτέλεσμα να «κόψει» 150-160 ίππους (φανταστείτε ότι είναι σαν να ανοίγετε το Aircondition σε ένα αυτοκίνητο δρόμου). Πιθανώς εάν δεν έμπαινε σε αυτή την κατάσταση αυτή να είχε κερδίσει κάποια εκατοστά ο Alonso προς τα αριστερά και να είχε αποφευχθεί το ατύχημα. Το ότι ένα μονοθέσιο μπαίνει σε αυτή την κατάσταση φαίνεται στον οδηγό που ακολουθεί, καθώς υπάρχει το ενδεικτικό κόκκινο φως στο πίσω μέρος του προπορευόμενου μονοθεσίου.
http://www.gocar.gr/races/f1/17618,F1_Pws_ftasame_sto_atyxhma_toy_Alonso.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: