Η παθητική ασφάλεια είναι βασικός παράγοντας της προστασίας που προσφέρει ένα αυτοκίνητο στους επιβαίνοντές του, όμως δεν είναι ο μόνος. Με τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού να παίζουν πια σημαντικό ρόλο στην τελική διαμόρφωση του επιπέδου της ασφάλειας των σύγχρονων αυτοκινήτων, δεν είναι παράξενο που ο γνωστότατος από τα περίφημα crash tests ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP αποφάσισε να ασχοληθεί και με την αποτελεσματικότητα αυτών των συστημάτων που περιγράφονται διεθνώς ως Advanced Drivers Assistance Systems - ADAS.
Πριν αναφερθούμε στα αποτελέσματα των νέων δοκιμών του Euro NCAP, θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι με τον όρο Highway Assist εννοούμε το σύστημα εκείνο που διατηρεί από μόνο του σταθερή την ταχύτητα του αυτοκινήτου στον αυτοκινητόδρομο, φροντίζοντας ταυτοχρόνως να κρατά μια απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο αυτοκίνητο και – ταυτοχρόνως - να διατηρεί το όχημα στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας. Στην πραγματικότητα έχουμε να κάνουμε με ένα συνδυασμό συστημάτων που είναι βέβαιο ότι με κάποιο τρόπο έχετε συναντήσει στις λίστες του εξοπλισμού μοντέλων που διατίθενται στην αγορά – και μάλιστα όχι απαραίτητα ακριβών, καθώς υπάρχει η τάση «εκδημοκρατισμού» της τεχνολογίας.
Διαβάστε περισσότερα:
https://www.liberal.gr/autokinito/den-einai-idia-ola-ta-ilektronika-sustimata-upoboithisis-leei-o-euro-ncap/395756
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου