googleb1fd7cd7ef71feda.html

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Ιστορίες τρέλας από τον ΟΑΕΕ...

Ασφαλισμένος ΟΑΕΕ...02/10/201311:57
για 15 ολόκληρα χρόνια. Και δεν έχω καθυστερήσει παρά σε ελάχιστες περιπτώσεις κι αυτό για 1 - 2 ημέρες την πληρωμή των ασφαλίστρων μου. Και πάω στον ΟΑΕΕ τον Ιανουάριο, χάνοντας μια μέρα από τη δουλειά μου και κάνω την αίτηση να κατέβω δύο κλίμακες χαμηλότερα. Και έρχεται το 1ο δίμηνο κανονικά γύρω στα 850 ευρώ (6η κλίμακα). Και το πληρώνω. Κι έρχεται το 2ο δίμηνο 760 ευρώ. Και δεν καταλαβαίνω τι γίνεται. Αν ξεκίνησε η έκπτωση 2 ολόκληρες κλίμακες είναι διαφορά λιγότερη από 100 ευρώ;; Ποιό το νόημα τότε και πού το όφελος;; και παίρνω τηλ. αλλά ποιός εν μέσω θέρους να μου απαντήσει στον ΟΑΕΕ Ηρακλείου Αττικής; δημόσιο γαρ. Και το πληρώνω. Αλλά αντί μέχρι την Παρασκευή 31 Μαΐου το πληρώνω επειδή δεν έβγαινα Τρίτη 4 Ιουνίου. Με 2 μόνο εργάσιμες ημέρες καθυστέρηση. Και έρχεται το επόμενο δίμηνο 872 ευρώ. και τρελαίνομαι. και παίρνω πάλι τηλ. και πάλι δεν απαντάει κανείς καθότι πια Αύγουστος. ιερές διακοπές και ιερή θερινή ραστώνη για τους ιερούς υπαλλήλους του δημοσίου. ποιος να σηκώνει τηλέφωνα τώρα. και τελικά αρχές Σεπτέμβρη κάποια υπάλληλος το σήκωσε. και της ζητάω να μου εξηγήσει τι γίνεται και μου λέει ναι το 2ο δίμηνο ήρθε η έκπτωση (ούτε 90 ευρώ διαφορά) και της λέω τότε γιατί το επόμενο ήρθε 872; και μου απαντάει: -Μα καθυστερήσατε την δόση σας δύο εργάσιμες και χάνετε την έκπτωση.. Τρελαίνεται κανείς ή όχι;; -Και γιατί δεν ήρθε τη ρωτάω 848 αλλά 872 ευρώ τώρα; -Γιατί μου λέει έχετε και 24 ευρώ πρόστιμο για τις 2 ημέρες καθυστέρηση. και έρχεται στη σκέψη μου εκείνη τη στιγμή η εικόνα να μπαίνω μέσα στον οαεε με μια καραμπίνα και να αρχίζω να πυροβολώ αδιάκριτα όποιον υπάλληλο ή προϊστάμενο βρίσκω μπροστά μου... ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ;; ;24 ΕΥΡΩ ΓΙΑ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ;;; και τόσοι άλλοι συνασφαλισμένοι που γνωρίζω προσωπικά ότι σταμάτησαν να πληρώνουν για χρόνια τώρα, τους παρακαλάτε να τους κάνετε ρυθμίσεις επί ρυθμίσεων και αν και όποτε μπορούν να σας καταβάλουν όσα θέλουν, κι όσοι είναι εντάξει (μ.....κες δηλαδή) να πληρώνουν και πρόστιμο 12 ευρώ την ημέρα... δηλαδή αν χρώσταγα 15 χρόνια θα ήμουν πιο έξυπνος και πιο εντάξει απέναντί σας.. τώρα λοιπόν το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πληρώσω ξανά ένα ξεσκισμένο (από πολλές όψεις) ταμείο το οποίο το πιθανότερο είναι όταν έρθει η ώρα της σύνταξής μου όχι να μη μπορεί να με πληρώνει την πενιχρότατη καταβολή που θα μου οφείλει αλλά και να μην υφίσταται καν. και το ωραιότερο: για να ξαναέχω έκπτωση θα πρέπει να ξαναχάσω μια μέρα από τη δουλειά μου για να ξανακάνω αίτηση να έχω πάλι έκπτωση.. ε, δεν .... λέω εγώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: