googleb1fd7cd7ef71feda.html

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Καραμανλής: Πιστεύω στην ωριμότητα των Μακεδόνων.



- Για τα εθνικά μας δίκαια.
Παλέψαμε, μαζί, με εκατομμύρια άλλους,...
- για τις ίδιες αρχές και αξίες.
- Για τους ίδιους εθνικούς στόχους.
- Για τα ίδια κοινωνικά αιτήματα.
Από εδώ ξεκίνησα την πολιτική μου διαδρομή. Με τη δική σας ενθάρρυνση.
Με τη δική σας υποστήριξη. Θέλαμε πάντα μια Ελλάδα, δυνατή και περήφανη. Με πολυδιάστατη Εξωτερική Πολιτική. Με ενισχυμένη τη γεωπολιτική της θέση. Με τόλμη στην προάσπιση των δικαίων της. Θέλαμε πάντα μια Ελλάδα που δεν λυγίζει σε δύσκολους καιρούς.
Μια Ελλάδα που διεκδικεί και κερδίζει…
- σταθερή Οικονομία.
- Μακροχρόνια ανάπτυξη.
- Πιο δίκαιη κοινωνία.
Αυτά υπηρετώ και σήμερα. Τολμώ δύσκολες αποφάσεις. Γιατί πάνω από όλα βάζω το συλλογικό, το εθνικό συμφέρον. Αυτή είναι η μόνιμη έγνοια μου. Αυτός είναι ο γνώμονας των αποφάσεών μου. Παλεύω, όποιο κι αν είναι το προσωπικό μου κόστος, για την Πατρίδα μου και μόνο. Προχωρώ στο δρόμο της ευθύνης. Στο δρόμο που πίστεψα και πιστεύω. Στο δρόμο που μαζί πιστέψαμε. Στο δρόμο που οδηγεί πιο ψηλά την Πατρίδα μας. Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι. Δύναμή μου είστε εσείς. Μόνη δύναμή μου είστε εσείς. Μόνη δύναμή μου είναι η εμπιστοσύνη σας.
Κρατήστε ψηλά τα λάβαρα και τις σημαίες των κοινών μας αξιών. Στείλτε παντού το μήνυμά μας: Συστράτευση. Συσπείρωση. Συμμετοχή. Προχωρούμε δυνατά και προχωρούμε αισιόδοξα. Αυτή η Παράταξη, η δική μας Παράταξη, ξέρει να δίνει μάχες. Ξέρει να κερδίζει μάχες. Ξέρει να κερδίζει αγώνες. Προχωρούμε, όλοι και όλες, μαζί. Αποφασισμένοι να νικήσουμε. «Ναι», να νικήσουμε. Να νικήσουμε για την Πατρίδα μας. Πιστεύω στην ωριμότητα των Μακεδόνων. Πιστεύω στην ωριμότητα των Ελλήνων. Η νίκη είναι στα χέρια μας. Συνεχίστε τον αγώνα.
Θεσσαλονίκη, 30 Σεπτεμβρίου 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: