Ο παγκόσμιος φορέας διεξαγωγής crash test, ο Global NCAP, διεξήγαγε μια σειρά δοκιμών σε πέντε ινδικά μοντέλα και τα αποτελέσματα είναι άκρως απογοητευτικά και ανησυχητικά.
Και πώς να μην είναι όταν τα Renault Kwid, Maruti Suzuki Celerio, Maruti Suzuki Eeco, Mahindra Scorpioκαι Hyundai Eon, «πάτωσαν» στη μετωπική σύγκρουση με ταχύτητα 64 χλμ./ώρα. Πόσο πήραν στην αξιολόγηση της προσφερόμενης προστασίας στους ενήλικους επιβάτες; Μηδέν αστέρια!
Το Kwid δοκιμάστηκε σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένης μίας που διέθετε αερόσακο οδηγού, αλλά καμία τους δεν κατάφερε να λάβει ούτε καν ένα αστέρι. Το μόνο «καλό» νέο είναι πως πήρε δύο αστέρια στην προστασία παιδιών. Αν και η δομή του δεν κατέρρευσε, έδειξε κάποια σημάδια αστάθειας, κάτι που σε μεγαλύτερες ταχύτητες θα οδηγούσε σε εντονότερα προβλήματα. Τουλάχιστον η Renault India έχει ήδη ανακοινώσει πως θα προβεί σε μια σειρά αναβαθμίσεων στο μοντέλο και όταν αυτές γίνουν, θα ξαναδοκιμαστεί.
Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τα άλλα τέσσερα μοντέλα, καθώς όλα τους πήραν μηδέν. Τα Mahindra Scorpio καιΗyundai Eon πήραν δύο αστέρια για τα παιδιά, ενώ τα Suzuki Maruti Eco και Suzuki Maruti Celerio, ένα. Ας αφήσουμε, όμως, καλύτερα να αποδώσουν την εικόνα του πώς είναι να τρακάρεις με ένα ινδικό αμάξι…
Διαβάστε περισσότερα: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Crash-test-Mhden-asteria_134318.asp
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου